1. Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsniu, perkant parduotuvėje nunu.lt, kiekvienam pirkėjui ir jo nupirktai tinkamos kokybės prekei suteikiama 14 dienų grąžinimo garantija nuo prekės gavimo dienos jei:

  1.   Prekė yra nenaudota ir nesugadinta;
  2.   Prekė yra nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos ženklinimo etiketės ir kt.);
  3.   Grąžinama prekė yra pilnos komplektacijos (su visa gamintojo prie prekės prisegta dokumentacija ir originaliu įpakavimu).

Grąžinimas Lietuvoje per OMNIVA Grąžinimo paslaugą.

Grąžinti prekę per OMNIVA Grąžinimo paslaugą:

  1. Užpildykite prekių grąžinimo formą čia: OMNIVA Grąžinimo paslaugos forma 
  2. Atspausdinkite šią formą ir įdėkite į siuntinį su grąžinamomis prekėmis.
  3. Supakuokite grąžinamą prekę ir idėkite i Omniva paštomatą.
  4. Grąžinamą prekę išsiųskite per 3 d.d. nuo grąžinimo formos užpildymo momento.
  5. Pinigai už grąžintas prekes, pervedami per 10 darbo dienų.

Grąžinimas iš užsienio

2. Norėdami grąžinti tinkamos kokybės prekę:

  1.  Užpildyti prekės grąžinimo blanką, kuris yra prisegtas žemiau;
  2.  Paaiškinti priežastį atsisiųstame prekių grąžinimo blanke, kurį rasite žemiau;
  3.  Prekė turi būti nenaudota, su ženklinimo etiketėmis bei originalioje pakuotėje, nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos.
  4.  Prekė yra grąžinama per Lietuvos paštą registruotu paštu. Kontaktus, kuriuos nurodyti grąžinant: UAB Simonos kūryba, mobilus numeris: 861551734. Adresas: gėlių g. 4. 

3. Kokybiškos prekės negali būti grąžinamos, jei tai yra:

  1.    Dovanų kuponas;
  2.    Prekės, kurios buvo gaminamos pagal Pirkėjo individualų užsakymą;
  3.    Kitais atvejais, kai pirkimo – pardavimo sutarties negalima atsisakyti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

4. Norint grąžinti netinkamos kokybės prekę, atlikite aukščiau išvardintus žingsnius. (punktai 2.1, 2.2)

5. Grąžinama pinigų suma vartotojui už netinkamą prekę yra įsigyto produkto kaina be pristatymo mokesčio. Pristatymo mokestis klientui nėra grąžinamas. 

6. Grąžinamos prekės siuntimo išlaidas apmoka klientas.

7. Pirkėjas gali keisti prekę ir savo pasirinkimu reikalauti:

  1. Kad prekė būtų pakeista analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba jie atsirado dėl Pirkėjo klaidos;
  2. Kad prekė būtų pakeista dėl netinkamo dydžio.

Mes galime atsisakyti priimti prekę, jei buvo padaryti prekės išvaizdos pakeitimai, defektai. 

PREKIŲ GRĄŽINIMO AKTAS

Jeigu turite klausimų - susisiekite el.paštu info@nunu.lt